JDM Trainingsprogramma

Trainingen

JDM Software biedt een aantal trainingen aan voor een optimaal gebruik van haar producten. Het betreft zowel eindgebruikerstrainingen (bijvoorbeeld voor de telefoniste) als trainingen voor technische medewerkers van resellers of de telefoniebeheerder van de eindgebruiker.

Periodiek worden tevens gratis sales-update trainingen gehouden.

Attendant System - Technical Training

  • bedoeld voor IPT-engineers van de resellers (of IPT-administrators van de eindgebruikers) die het Attendant Systeem installeren en configureren en die nog niet eerder deze technical training hebben gevolgd;
  • behandeld wordt de installatie en configuratie van het Attendant System
  • duur: 3 dagen (09:00-17:00 uur)

Manager/Assistant & Service Desk - Technical Training

  • bedoeld voor IPT-engineers van de resellers (of IPT-administrators van de eindgebruikers) die de Manager/Assistant-schakeling en/of de Service Desk installeren en configureren. Bij deze training wordt ervan uitgegaan dat de Attendant Technical Training is gevolgd. Deze training wordt aansluitend op de Attendant Technical Training gegeven.
  • behandeld wordt de installatie en configuratie van de Manager/Assistant en de Service Desk
  • duur: 1 dag (09:00-17:00 uur)

Attendant System - Technical Update training

  • bedoeld voor IPT-engineers van de resellers (of IPT-administrators van de eindgebruikers) die het Attendant Systeem installeren en configureren en die de complete technical training al eerder hebben gevolgd.
  • duur: 1 dag (09:00-17:00 uur)

Attendant System - Eindgebruikers training (alleen in het Nederlands door JDM Software gegeven)

  • bedoeld voor de telefoniste en andere medewerkers die het Attendant System gaan gebruiken
  • duur: 6 uur (09:30-16:00 uur)

In-House Paging Connection - Technical training

  • bedoeld voor IPT-engineers van de resellers (of IPT-administrators van de eindgebruikers) die de In-House Paging Connection installeren en configureren
  • duur: 1 dag (09:00-17:00 uur)
     

TECHNISCHE TRAININGEN DIE VOOR 2016 GEPLAND ZIJN (ATTENDANT, MANAGER/ASSISTANT EN SERVICE DESK):

 

CISCO UCM

 

-Maandag 3 April t/m Donderdag 6 April (4 dagen)

-Maandag 19 Juni t/m Donderdag 22 Juni (4 dagen)

-Maandag 9 Oktober t/m Donderdag 12 Oktober (4 dagen)

-Maandag 11 December t/m Donderdag 14 December (4 dagen)

 

skype for business

 

-Maandag 6 Maart t/m Donderdag 9 Maart (4 dagen)

-Maandag 8 Mei t/m Donderdag 11 Mei (4 dagen)

-Maandag 11 September t/m Donderdag 14 September (4 dagen)

-Maandag 13 November t/m Donderdag 16 November (4 dagen)

 

De trainingen vinden doorgang bij een minimale deelname van 3 personen. Aanmeldingen dienen vooraf bij JDM Software te geschieden.

Contact formulier

Meer informatie aanvragen






Over ons

Al meer dan 30 jaar maakt JDM software voor het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid van bedrijven.

Meer over JDM Software

Trainingsprogramma

JDM Software biedt trainingen aan voor een optimaal gebruik van haar telefoniesoftware producten.

Bekijk ons trainingsprogramma

Direct contact

Telefoon

Algemeen
+31 (0)10 - 592 78 92
Support
+31 (0)10 5901567 (24/7)
Naar onze contactpagina