JDM Support

Support

Voor wie bedoeld

De JDM Support website is ontwikkeld om resellers optimaal van dienst te zijn. Voor verschillende categorieën van gebruikers (commercieel- of technisch gerichte medewerkers) is informatie te vinden. Per categorie kan een medewerker van uw organisatie worden gemachtigd om collega’s te registreren zodat ook zij gebruik kunnen maken van de JDM Support website.

Wat is er te vinden

De JDM Support website bevat informatie die van belang is voor alle geregistreerde gebruikers en informatie die alleen beschikbaar is voor medewerkers van de specifieke categorieën.

De algemeen beschikbare informatie omvat:

  • Contactgegevens (sales, technical support, diversen);
  • Algemene productinformatie (zoals brochures en hard- en software requirements);
  • Handleidingen (zowel technische als eindgebruikersgerichte);
  • Overzicht van de eindgebruikers (aangeschafte licenties, einddatum van onderhoudsperiode);
  • Overzicht van de PeterConnects® trainingen;
  • Release bulletins;
  • Cases – overzicht van vragen, wensen en gemelde problemen.
  • Commercieel gerichte medewerkers van resellers vinden er bovendien prijsinformatie en een offerte-wizard
  • Technisch gerichte medewerkers van resellers kunnen er de nieuwste software-releases vinden alsook bug-fixes.

Support website

Toegang Verkrijgen

Om toegang tot de JDM Support website te krijgen, kunt u zich binnen uw organisatie wenden tot degene die medewerkers registreert voor de categorie (commercieel of technisch) waartoe u behoort. Als u niet weet wie dat is, kunt u dit bij ons navragen.

Direct naar de JDM Support website

Over ons

Al meer dan 30 jaar maakt JDM software voor het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid van bedrijven.

Meer over JDM Software

Trainingsprogramma

JDM Software biedt trainingen aan voor een optimaal gebruik van haar telefoniesoftware producten.

Bekijk ons trainingsprogramma

Direct contact

Telefoon

Algemeen
+31 (0)10 - 592 78 92
Support
+31 (0)10 5901567 (24/7)
Naar onze contactpagina